26 februari 2011

Party-pooper...

Asså Ketchupmamman, jag finner inga ord. Älskar't! [ett ord iof...*påpeka*]

Visst är det härligt med sånna där människor? Som kan vara sådär asroliga hela tiden? Fyndig nonstop i en kvart lixom och sen tokrolig i nästa och så fortsätter det. Jag känner att jag nog strävar lite för mycket att vara sån själv om jag ser tillbaka på förra meningen. Gud så töntigt. Men...jag blir så glad när man hittar människor som man gillar så mycket och sen kan klicka med så perfekt [jag syftar nu inte på Ketchupmamman alls - vi har inte klickat. Än!]. Det är så härligt när det bara väller ut konversation och lustigheter ur både öron, näsa och hals. Det är fantastiskt.

Nåt annat som är fantastiskt är att Jonas är inbillskt magsjuk. Han kräks och lite så, men det är väl bara spel för galleriet? Så typiskt, bara för att inte han vill skjutsa oss ikväll. Det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar