7 februari 2011

Gröna trollet

Ännu en måndag avklarad. Jag hatar måndagar. Och jag hatar att det är minusgrader! Irriterande! Vädret förra veckan var ju wonderbart! Tö, tö och åter tö. Men nu har det frusit på igen och det verkar hålla sig på minussidan hela ett tag...är det inte juni snart?!

Mitt delmål tills våren knackar på dörren är utgång den 26:e februari i Norrtälje. "Gud va organiserad hon är som planerar sina utgångster flera veckor i förväg. In i minsta detalj säkert med. Strukturerade kvinna!". Nä, det råkar bara vara så att det är enda helgen som allt klaffar : pengs, Carro utan barn och raggad skjuts hem. Vi höll på att ta oss in till Norrtälje och reka lite i helgen. Efter en flaska vin tyckte vi att vi gott kunde trackassera min syster om skjuts in. Men hon skulle duscha. Sorgligt. Men vi tar igen det den 26:e! Par-tey!

1 kommentar:

  1. Åh tack snälla : D Ja han får mig att må sååå himla bra... can't believe it! ♥ Sen är det bajs med andra saker men det hamnar lite i skymundan när jag tänker på honom... hmm.... ^^

    SvaraRadera