1 februari 2011

Lista!

Vad gjorde du kl 8.00 imorse : Hade morgonsamling och orgniserade eleverna för friluftsdag.

Vad gjorde du för 15 min sen : Satt vid datorn, läste nån blogg, kollade facebook...

Det sista du sa högt : "Jooonasss..." Lite väsande. Han påstod att han lyssnar på tv:n. Men jag vet nog att han somnat nu. För han svarade inte. *byter kanal*

Det senaste någon sa till dig : "Jag lyssnar..." Jonas om varför tv:n måste vara på en tråkig kanal.

Vad har du druckit idag : Vatten, kaffe, varm choklad, vatten, vatten, cola light.

Vad var det senaste du åt : Köttförscrépes, avocado och körsbärstomater.

Vad var det senaste du köpte : En kasse mat på ICA.

Vad är det för färg på din ytterdörr : 70-talsbrunt.

Vad är det för väder hos dig : Tö och regn! *snappyhappy*

Godaste glassmaken : Ben&Jerrys - allt med nån form av choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet : Ja.

Favoritlåt just nu : Bad romance - vem som än gör den. Fyfan vad den har satt sig i mitt huvud.

Vad gör dig glad just nu : Hopp om vår och att jag ska få shoppa imorgon!

Vad ska du göra härnäst : Planera lite inför morgondagen sen ska jag se Halv åtta hos mig och äta glass!

Humör just nu : Lite ont i huvet, trött och seg.

Favoritgodis : Förmodligen det onyttigaste. Choklad funkar alltid. Och Malaco-fiskar!

Sommarplaner : Inga alls! Än. Jag ska gå ut på midsommardagen, så mycket vet jag.

Hur många kuddar sover du med : Tre.

Morgon eller nattmänniska : Natt.

Vad är viktigast för dig : Att skratta och att ha nån att känna trygghet med.

Är du kittlig : Inte speciellt.

Snarkar du : Nej. Men Jonas skulle säga emot. Men då får han skaffa egen blogg och skriva egen lista.

Stjärntecken : Nybliven skorpion! And loving it!

Äckligaste insekten : Dom slemmiga eller med långa ben. Och dom håriga.

Vad längtar du efter mest just nu : Våren och att få komma igång med examensarbetet. Men dom går ju hand i hand. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar