13 februari 2011

Förlåt mig Sanna!

Sanna har givit mig ett stort förtroende angående testningen av nya Marabou Mango! Sorgligt (eller nåt?) nog blev det aldrig någon testning. När Carro köpte den i fredags var meningen att vi skulle testa den i bilen på vägen hem. Men vi öppnade den aldrig! Så jag i min tur hänvisar vidare till Spiderchick (hon kan ju behöva nån liten läsare till...typ...) - för det känns ju onödigt att köpa en hel chokladkaka IFALL man inte tycker om den. Eller OM man tycker om den...för då måste man ju äta upp den. Och sånt går man inte ner i vikt av! No, sir!


However...



Om vi ska byta ämne, så var jag och Philiph till Thun's igår. Solen sken och jag kände hur det brände till i "shopping"-muskeln. jag hittade ett stort fint fat i lite schabby-chic-stil och (i brist på Mango...) två Marabou Sensation, varav en ny smak. Tjipp-tjillevipp så for både "macadamia honey" och "cookies and cream" ner i korgen. Det är ju så lätt att glömma hur "cookies and cream" smakar. *Host* Bäst att pröva igen!


[Macadamia-nöten var lagom god. Choklad med nötbitar i och sötma av honung. Inte så spektakulärt. Men "cookies and cream"-en är ju en fantastisk choklad. Men det krävs kaffe eller mjölk som tillbehör. Namnam!]

1 kommentar:

  1. Du är förlåten =) Bra med test av den där sensation-smaken, har inte sett den i affärerna. Jag har nog tappat stingen vad det gäller att testa grejer =/ Attsingen!

    SvaraRadera