6 februari 2011

En portion pasta senare...

Vilken kväll! Hur trevligt som helst hade vi! Jonas skjutsade Carro och mig till Casa de La Philiph. [Jag skickade ett varnings-sms till honom innan, om det kom två transor och knackade på runt femtiden så skulle han inte skicka iväg dom - det kan vara jag och Carro!] Han öppnade dörren och Liza Minelli ljöd i högtalarna! *All the single ladies, all the single ladies!* Efter kindpussande och överräckande av vinflaskor möttes vi av denna syn : Helt fantabulous! Vi korkade upp vinet och skålade. Sen fixade vi med maten, lyssnade på musik och tog kort. En massa kort.
Philiph and I do the posing and laging the mat. Jag var mäkta nöjd med mina schlagriga örhängen. Det ska bli tradition! Varje lördag när melodifestivalen åker dom på! Glam, glam! Digiloo digiley!
Maten bestod av Philiphs paradrätt! Kycklingfilé med rostade rotfrukter (potatis, morot, palsternacka) blandat med ruccola, rödlök och fetaost. Jag la in några körsbärstomater i ugnen med, det är en liten fetish jag har. Divine, I tell you!

Melodifestivalen var helt okej tyckte vi. Våra favoriter var Swingfly, Danny och Jenny Silver. Två av tre är inte illa tycker jag. Sen dansade vi till Swingfly, Black Eyed Peas och Eliza Doolittle. Sånt här borde man göra mer. Duka fint, klä upp sig och dansa bort en kväll eller två. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar