28 februari 2011

King of the world

Herre min gud vad skönt det är med måndag! Jag va inte pigg igår. Inte ett endaste dugg. Jag betade mig igenom en halv påse chips, tre burkar cola light, en halv falu rågrut och tre "Sällskapsresan"-filmer. Efter det kunde jag både stå och gå utan att bli yr. Grattis Malmö! Så idag var jag så lycklig när jag vaknade utvilad och mådde bra.

Jag mår faktiskt väldigt bra just nu. Och har gjort den senaste veckan. Vad är det som förgyller mitt tillstånd så? Kan det vara vårkänslor? Mycket möjligt. Det har ju börjat töa lite diskret tycker jag mig ana. Och idag hörde jag vårfåglar! Och imorgon är det mars! Hur härligt som helst! Mars = vårmånad = lycka = ett steg närmare...sommar/livet/examen/och lite annat. Och nästa helg ska jag ta mig till Arboga och pussa på tre små troll för allt jag är värd! Och de andra tre stora trollen ska jag inte pussa lika mycket på, men bjuda på kaffe och Subway kanske. *vår grej - Subway* Nu längtar jag till det. Men oj så långt och jobbigt att läsa detta blev. Håll ut, kära läsare! Tänk på mig...jag ska slå mig ner med "Vetenskapsfilosofi - en bok om vetenskapen och den vetenskapande människan" - in the words of Carro : "Mys, mys, gos, gos!". Hoppas mitt huvud klarar av att ta in allt. Nu sätter jag igång! Tjohej!


[Jag troooor det var en sån som sjäng för mig imorse.
Mmm...videung, mata ankor, snödroppar, takdroppar, asfalt, vårsol,
påskliljor i kruka, knoppar som brister, svalor som häckar...]

1 kommentar:

  1. undra om inte jag har nån sub kupong? elr? ska vi ta en på min delade tur på lördag kanskeeeeeee hehehehhe hehe hehe hheh

    SvaraRadera