25 januari 2011

Sleepy

Gud så trött jag är! Sitter och tittar på "Two and a half men" och har precis smält i mig kyckling, spagetti, sparris och så lite pepparrot på det. Nam, nam! Och så en cola light. Nu paltkomar jag och ska planera lite på en bildlektion jag ska ha imorgon. OCH vi fick tillbaka sista uppgiften på Specialpedagogik-kursen idag och den är färdig. Gött! Jag avverkar högskolepoäng som...som...jag vet inte vad! Heja mig!

Fast...jag borde ju träna lite med. Men hur ska jag orka det?! Härmed ger jag mig själv dispens tills imorgon! En liten promenad kanske? Kanske till en vän som bor inte alltför långt borta med två barn och en kaffebryggare? Nej just...hon läser inte här än. Då kör jag på ett sms! Nu tar jag kväll! Toodles!


BTW : Älskar Mauro Scocco som Ernst Hugo Järegård i reklamen för "Mauro & Pluras kök" : - "Låt mig låååhna citrhoonen..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar