23 januari 2011

Filbunke

Söndag, bloody söndag. Inatt sov jag sådär panikartat igen. Massa konstiga, skrämmande, osammanhängande drömmar som har knutit ihop sig till en boll i magen. Som tur är kommer min bästa Carro [ and sons ] hit och fikar idag. Något att se fram emot.

Resten av dagen kommer jag bara vara nervös. Jag ska på VFU [ praktik kan man också säga - men det är inte rätt. ] imorgon. Grymt nervös är jag. Varför vet jag inte riktigt. Förmodligen för att göra fel. Hatar att göra fel. Men jag måste göra fel, minst en gång. För vi har en uppgift där vi ska skriva om en critical incident när vi inte vet vad vi ska ta oss till. Och hur vi löste det. Jobbigt. Sen är det nog extra nervöst för att det är min sista VFU. Sen ska jag vara klar. Kunna hantera allt det där själv. Jösses Amalia. Det går nog det med. Jag är ju faktiskt väldigt bra. ^^

1 kommentar:

  1. Det kommer gå så himla bra det där! Kram! /Sanna

    SvaraRadera