17 januari 2011

Kaosmorgon

Dagen är förstörd. Helt sabbad. Jag råkade ställa klockan på ringning en timme försent igårkväll. Med andra ord tio min innan jag var tvungen att åka till skolan. Men jag låg och drog mig de tio minuterna jag hade till godo. Trodde jag hade all tid i världen. Sen slog det mig. Jag lekte tyfon där tills jag fick på mig kläder [var fan är alla mina strumpor?] slet åt mig väskan och kastade mig in i bilen. Vi kom in till skolan i tid och så...men håret...mitt hår! Jag duschar alltid och tvättar håret på morgonen. För att annars blir det för fett och jag känner mig grymt ofräsch. Och tycker bara att jag luktar illa. Ush det är så hemskt! Men jag hoppade in i duschen direkt när jag kom hem och nu mår jag som en människa igen. Om än lite trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar