16 januari 2011

Här halvligger jag i soffan och är helt slut. Gick jag in i väggen när jag kom hem kanske? I veckan kom jag på att jag var i akut behov av byxor. Så jag bad Carro om sällskap in till Uppsala idag, hon tog med sin äldsta son så vi blev ett nätt litet sällskap. Vi gjorde Gränby, McDonalds, bio och sen McDonalds igen. [ vi gjorde sedan en pakt att aldrig mer äta på McDonalds... ] Resultat : Två par byxor [varav ett par på rea!] och en rea-tröja à 50:-. Sen den obligatoriska ögonskuggan från Make up store. "Alltid en ögonskugga från Make up store!" är mitt motto! På bio såg vi Megamind som var helt okej. I like när dom gör barnfilmer som passar vuxna också. Vi skattade flera gånger faktiskt. Mamman som satt framför oss skrattade hela tiden. Muntert värre.


Nu : kaffe och slappande. För imorgon börjar jag examensterminen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar