28 mars 2011

Nu kör vi

Okej. Lördagsutgången va skitkul. Vi åkte till min kusin där vi värmde upp, sen drog vi ut och dansade och sen hamnade vi på efterfest. Helt gött. Kaffe fanns med. Och vatten. Och lite sånt. Vi tog taxi hem och jag snavade i säng vid sjutiden. *damn you sommartid* ^^ Men det var värt det. Så värt det. Men nu. Känner jag att det är dags att lägga lite krut på vikten. Krut på att få bort lite fluff. Jag har varit ute på en miniprommis idag men ska nog ta en till lite senare. Det har stått still på vågen ganska länge nu....vilket oroar mig. Jag har 5,8 kg att gå ner tills vi tar examen 3:e juni. *målsättning* Nu ska jag fan klara det med. Det är ett gissel med mellanmål bara. Jag måste börja äta lite mer reglbundet, ämnesomsättningen, blodsockret och allt det dära. Bananer, keso, knäckebröd? Och morötter framförallt. Jag ska strukturera upp och sen handla imorgon. Och börja med dagliga promenader. Det viktigaste av allt - för vet ni? Nu är det fa-an vår! *Tjoho!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar