24 mars 2011

I've been robbed...

Jag va hos tandläkaren idag. Lagade en tand som gått sönder. 10.45 satte jag mig i stolen. "Det här går fort, vi behöver inte ens ha bedövning eftersom tanden är rotfylld så det kommer inte kännas..." - "Bra!" tänkte jag..."billigt!". Så låg jag och stirrade i taket medan dom bände och flängde runt i käften på mig. "Jag ställer in mig på 600 pix..." tänkte jag, " ...så blir jag glatt överaskad istället...". Tjohej du.

Klockan 11.00 sköljde jag munnen och tandläkaren talade om vad kalaset gick på. 1200 spänn. Oh. My. God.

1 kommentar:

  1. SV: Ja man vill bara garva alltså... ^^

    Men fy fan! Tandläkarjävlar! Jag hatar dem både för priset och själva upplevelsen... en gång var jag hos en snubbe som röntgade min käke plus drooog i den en massa så det gjorde jätteont, det fick jag betala 1700 spänn för. Ingen lagning, ingen fixning, ingen som helst tillfredställelse. Tack.

    SvaraRadera