31 mars 2011

Leva livet

Idag har jag levt livet. Gud vad jag har levt. Hur? Genom att sitta i solen med en kopp kaffe och snacka skit med min pluggTowe. Härligt. Solen värmer nåt enormt även fast det bara var en plusgrad. Sen har jag levt livet genom att käka avocado och åkt en nöjestur med Philiph runt Herräng för att sedan landa på ICA där jag köpte en finfin skål (typ Iitala-fejk fast stooor - och rökfärgad) samt sex höööga vackra champagneglas, som jag har stora planer för. Nu är det slapp slapp i soffa. Funderade på om jag skulle ta ett glas vin såhär på kvällen...men nu är jag inte sugen. Det var det. Sen vill jag bara tillägga att jag känner livet i mig. Känner hur det pockar. Våren är på gång, skolan är på sluttampen, jag har bokat in TVÅ (!) arbetsintervjuer och jag ska knäcka järnet på dom. Det känns gött faktiskt. Och på lördag blir det mer liv - då ska jag till Västerås och spendera lördag söndag i sällskap med kompisar, shopping, fest och dans. Jag längtar jättemycket. Tjhuipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar